Bewust

Wij zijn ons bewust van de noodzaak om gezamenlijk te werken aan het verbeteren van de achterstands- positie van de Marokkaanse jongeren in Tilburg. Wij zijn ons er ook van bewust welke grote uitdaging voor ons ligt en daarom gaan wij doelgericht en realistisch te werk om uiteindelijk al onze doelen te bereiken.

Realistisch

Wij geloven in onze missie die we hebben geformuleerd en beschouwen die als belangrijke steunpilaar voor onze stichting. De doelen die wij ons hebben gesteld zijn realistisch en vloeien voort uit de missie van onze stichting om uiteindelijk de Marokkaanse gemeenschap in Tilburg op een hoger plan te brengen.

Uniek

Onze stichting is uniek in haar positie omdat het merendeel van haar leden te midden van deze gemeenschap staat en zo weinig hinder ondervindt van bestaande (culturele) barrieres. Het leven in beide culturen is mede de kracht van onze stichting en stelt ons in staat om gericht en gedreven te investeren in onze doelgroep.

Gedreven

Wij zijn zeer gedreven onafhankelijke denkers en onbaatzuchtige doeners die met passie, plezier en bevlogenheid aan onze gezamenlijke doelen werken en daar veel zingeving en energie uit halen. Onze gedrevenheid wordt gestuwd door de noodzaak om een brug te vormen naar alle facetten van de maatschappij.

MeldjenuaanalslidvanStichtingBRUG

Ben jij ook zo gedreven en gepassioneerd om aan de slag te gaan voor onze kinderen en ouderen?
Start met ons als Bruggenbouwer en meld je direct aan.
Lidworden

Huiswerkbegeleiding

Lid Worden

Waar wacht u op?

Word nu lid van onze stichting.

Doneer nu: